Autor Tema: 4. Dokument II  (Posjeta: 2350 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Dea Roščić

  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 35
4. Dokument II
« u: Ožujak 04, 2021, 07:36:29 poslijepodne »
Poštovani profesore,

u privitku su dvije fotografije koje prikazuju informativni i emotivni pristup u dokumentarnoj fotografiji.

Joško Ćurković

  • Administrator
  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 551
    • Fotografija - Joško Ćurković
Odg: 4. Dokument II
« Odgovori #1 u: Ožujak 05, 2021, 09:08:23 prijepodne »
Promišljanje o načinu izražavanja emocije kroz fotografsku sliku je na ovom primjeru dobro, a slično bi vrijedilo i za informativni pristup. Međutim, ove fotografije imaju veći problem, a on je vezan za dokumentarnost. Fotografije su namještene, aranžirane i samim tim nisu dokumentarne. Vaš zadatak je snimiti motiv dokumentarnim pristupom na informativan i emotivan način, pa u tom smislu očekujem ispravak.

Dea Roščić

  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 35
Odg: 4. Dokument II
« Odgovori #2 u: Ožujak 06, 2021, 03:56:16 poslijepodne »
Poštovani profesore,

šaljem druge fotografije emotivnog i informativnog tipa.

Lp

Joško Ćurković

  • Administrator
  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 551
    • Fotografija - Joško Ćurković
Odg: 4. Dokument II
« Odgovori #3 u: Ožujak 06, 2021, 04:56:56 poslijepodne »
Ove fotografije zadovoljavaju sve postavke koje se traže u zadatku. Informacija je, većim dijelom, pregledna i čitljiva, a optičku neoštrinu ste kreativno upotrijebili i dobili zanimljiv efekt. Vježbu možete predati, dok bi vam skrenuo pozornost na jednu važnu stvar o kojoj bi trebali povesti računa u budućim vježbama.To je prekomjerno korištenje teleobjektiva. Zoom objektiv, pretpostavljam, je većinu vremena na vašem fotoaparatu i to sigurno nije dobro rješenje za početnicu. Volio bih kad bi ste taj objektiv "fiksirali" na 35 mm za "full frame" i pokušali raditi većinu snimaka s tom žarišnom dužinom. To je mali širokokutnik i iznimno upotrebljiv za snimke dokumentarističkog tipa. Tako bi ste dobili zanimljiviji sadržaj na vašim slikama, otvorili se prema kompleksnijim korelacijama i interakcijama među objektima koje zahvaćate u kadru. Suženi vidni kut je odlika teleobjektiva, a motiv snimljen na taj način je stavljen u prvi i jedini plan. Okolni prostor sa svim sadržajem je uvijek u interakciji s motivom kojeg snimate, dok na ovaj način ostaje izvan vidokruga i prilike da postane dio priče koju namjeravate ispričati.