Kako su ovo tvoji prvi radovi koje si radila nakon duže pauze, pokušat ću se usredotočiti, uglavnom, na tehnički efekt pojedinih fotografija, stavljajući likovnu komponentu u drugi plan.
1. “Low key” efekt na ovoj slici nije postignut. Ovaj motiv možemo okarakterizirati kao siluetu. Mjerenje svjetla na svjetlu pozadinu nije dovoljno da bi motiv bio opisan kao “low key”. Bit “low key” kompozicije je u isticanju sjene objekta kao dominantnog motiva slike.
Fotografiju ne prihvaćam kao dio vježbe.
2. U tehničkom smislu ovo je kompozicija s prigušenim bojama. Primjetna je sjena u donje dvije trećine slike, dok u gornjoj trećini imamo zasićenije nijanse boje.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
3. Na ovoj fotografiji prevladava zeleni spektar, od žutozelene do plavozelene, tako da ova kompozicija može biti okarakterizirana kao prevladavajuća boja, ali nije pogrešno ako je smjestimo i u kompoziciju sa skladnim bojama.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
4. Linearna kompozicija je izražajna na ovom motivu. Točka interesa (zgrada) je smještena na pomalo čudnu i nedovoljno atraktivnu poziciju, tako da dovodi u pitanje cijelu kvalitetu snimka.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
5. Optička neoštrina je logičan element ove slike, te predstavlja izražajan kontrast oštrini objekta.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
6. Efekt pokretne neoštrine je dovoljno izražen na ovoj, prvenstveno, linearnoj kompoziciji.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
7. Sam motiv katedrale nije toliko loše ukomponiran s prednjim planom, koliko je svjetlo neuvjetno za ovaj snimak.
Fotografiju ne prihvaćam kao dio vježbe.
jć