S ovim fotografijama ste blizu ili daleko od rješenja, kao i s prethodne dvije slike. Kako se uzme. Sve fotografije imaju dijelom pretpostavke da ih smatramo low key slikama. To "dijelom" se odnosi na tehničku komponentu. Ono što im najviše nedostaje je promišljen low key motiv, koji bi uključio sjenu kao bitan motiv slike, a njoj bi se suprotstavili svijetli akcenti manjih površina. Kažem, noćni snimak upaljene ulične lampe tehnički je blizak low key efektu, djelom je to i snimak vertikale zida u sjeni s prozorskim otvorima. Prvome, je problem banalno rješenje motiva, dok drugi, treba jasan i izražajan svjetlosni kontrast kao balans, koji bi dodatno istaknuo zanimljivu perspektivu iz koje je snimljen zid kuće. Doduše, pri vrhu se nalazi pravokutnik svijetle površine, ali njegovo mjesto na slici je loše komponirano, pa ga doživljavamo više kao grešku, nego nešto drugo.
Kod promišljanja motiva vodite se mišlju da low key efekt treba napraviti svjetlo. Vaše je da odaberete motiv i ekspoziciju koja će istaknuti traženi efekt.
Ove fotografije ne prihvaćam kao dio vježbe.
jć