Strogo "matematički" gledano, ritam je prisutan na svakoj od priloženih fotografija, ali niti na jednoj od njih, ritam nije suvereno izbio u prvi plan kao dominirajući kompozicijski element na slici. Znači, kao element koji bi cijelu kompoziciju sveo na "ritmičnu kompoziciju". Najviše se toj ideji približila pretposljednja i posljednja fotografija. Na pretposljednjoj slici dominantan element je ton, dok je na zadnjoj fotografiji to mjesto pripalo boji. Efekt boje je nekontroliran, ali se kontrastni par (slamke) vidno "gura" na prvo mjesto. Ritam je visoko mjesto zauzeo i na fotografiji skalnate ulice, ali najviše zbog nedovoljno jasnog motiva slike (ritmu skala suprotstavljen je gornji dio volta s intenzivnom toplom nijansom žute boje koja privlači pozornost). Trakasti oblaci također su ritmični te zahvaljujući crvenom obojenju pokušavaju se nametnuti kao dominantan element, ali silueta u prvom planu jasno naznačuje tonsko-linearni element kao dominantan. Usidrene brodice su ritmične, ritam kao element je dominirajući na slici, ali nedovoljno osmišljen pri komponiranju, pa nema onu snagu potrebnu da ponese cijelu kompoziciju. Snimak četvorice ljudi s ritmično postavljene dvije figure na lijevoj strani ipak ne bih okarakterizirao kao "ritmičnu kompoziciju" jer, gledajući cijeli kadar, njihova pozicija nije dovoljno promišljena. Lijeva trećina slike, zahvaljujući ritmu figura, dominira, ali dvije trećine fotografije "vise", bez jasno naznačenog motiva. Ostale dvije fotografije posjeduju ritam, ali nedovoljno izražen.
jć