E-konzultacije
Tehnološke vježbe 3 => Tehnološke vježbe 3 => Autor teme: Matea Trifković - Siječanj 22, 2015, 09:02:06 poslijepodne
-
Pozdrav,
prilažem nekoliko fotografija iz različitih tema:
1. Govor boje; b) "low key" efekt boje.
2. c) kompozicija s prigušenim (nezasićenim) bojama.
3. d) kompozicija sa skladnim bojama.
4. Kompozicioni postupci; b) izražajna linearna kompozicija.
5. c) izražajna upotreba optičke neoštrine.
6. d) izražajna upotreba pokretne neoštrine.
7. Gradski krajolik; jedan od tri snimka pri dnevnom svjetlu.
Molim za mišjenje.
Hvala i lp.
-
Kako su ovo tvoji prvi radovi koje si radila nakon duže pauze, pokušat ću se usredotočiti, uglavnom, na tehnički efekt pojedinih fotografija, stavljajući likovnu komponentu u drugi plan.
1. “Low key” efekt na ovoj slici nije postignut. Ovaj motiv možemo okarakterizirati kao siluetu. Mjerenje svjetla na svjetlu pozadinu nije dovoljno da bi motiv bio opisan kao “low key”. Bit “low key” kompozicije je u isticanju sjene objekta kao dominantnog motiva slike.
Fotografiju ne prihvaćam kao dio vježbe.
2. U tehničkom smislu ovo je kompozicija s prigušenim bojama. Primjetna je sjena u donje dvije trećine slike, dok u gornjoj trećini imamo zasićenije nijanse boje.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
3. Na ovoj fotografiji prevladava zeleni spektar, od žutozelene do plavozelene, tako da ova kompozicija može biti okarakterizirana kao prevladavajuća boja, ali nije pogrešno ako je smjestimo i u kompoziciju sa skladnim bojama.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
4. Linearna kompozicija je izražajna na ovom motivu. Točka interesa (zgrada) je smještena na pomalo čudnu i nedovoljno atraktivnu poziciju, tako da dovodi u pitanje cijelu kvalitetu snimka.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
5. Optička neoštrina je logičan element ove slike, te predstavlja izražajan kontrast oštrini objekta.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
6. Efekt pokretne neoštrine je dovoljno izražen na ovoj, prvenstveno, linearnoj kompoziciji.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
7. Sam motiv katedrale nije toliko loše ukomponiran s prednjim planom, koliko je svjetlo neuvjetno za ovaj snimak.
Fotografiju ne prihvaćam kao dio vježbe.
jć
-
Prvenstveno hvala na odgovoru, slažem se s navedenim. Žao mi je što poslijednja fotografija ne odgovara vježbi jer mi osobno djeluje pomalo romantično zahvaljujući svjetlu.
Prilažem tri nove fotografije za koje me zanima dali bih bolje odgovarale vježbama?
Prve dvije predstavljaju linearnu kompoziciju , a treća prevladavajuću boju .
Jasno mi je da su navedene fotografije prihvaćene, ali bih svakako htjela poboljšati kvalitetu predane vježbe.
Lijep pozdrav.
-
Svakako bi, jedna od ove dvije fotografije koje prilažeš za linearnu kompoziciju, bolje odgovarale od one iz prvog posta.
Izbor prepuštam tebi.
Za treću fotografiju navodiš da objašnjava efekt prevladavajuće boje, te da bi trebala zamijeniti istu iz prethodnog posta. U prethodnom postu nisi poslala sliku s efektom prevladavajuće boje. Ako misliš na efekt skladnih boja (žabe), zamjeni ih. Slonove za žabe :)
jć
-
Dogovoreno. Na slonovima mi više dolazi do izražaja kompozicija sa skladnim bojama . :)
Hvala
-
Pozdrav,
šaljem još dvije fotografije za vježbu pod rednim brojem 5 - "Govor boje" .
1. Kompozicija s izrazitim bojama.
2. "High key" efekt.
Dali prihvaćate fotografije ?
Lp
-
Efekt izrazite boje je postignut na ovoj fotografiji. Neki detalji u pozadini smetaju pri pregledu slike, na koje, u budućnosti, trebaš pripaziti.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
Okoliš pod snijegom je prikladan motiv za "high key" efekt, ali u ovu fotografiju je uključeno previše tamnih objekata koji poništavaju učinak bjeline napadalog snijega.
Fotografiju ne prihvaćam kao dio vježbe.
Protusvjetlo, preekspozicija, magla... uz prikladan motiv mogu, također, rezultirati zanimljivim "high key" efektom.
jć
-
Hvala na odgovoru.
Prilažem fotografiju za vježbu Kompozicioni postupci - ritam boja.
Dali prihvaćate fotografiju?
-
Rekao bih da je ovo "dežurni" motiv za opis ritma boje. Ne mogu reći da ritam nije tamo, ali...
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
jć