E-konzultacije
Tehnike snimanja => Tehnike snimanja => Autor teme: Ivo Guic - Studeni 06, 2014, 01:11:34 poslijepodne
-
Profesore, prilažem fotografije za konzultacije.
-
2. dio
-
Fotografije koje ste priložili u dva gornja posta, uglavnom zorno odgovaraju na tražene motive.
Za fotografiju detalja izabrao bih prvi snimak, jer je u njemu, donekle sadržana ideja arhitekture cijelog objekta. Dva preostala snimka su izdvojeni detalji kiparskih objekata ugrađenih u građevinu. U usporedbi s drugim zadacima, rješenje ovog zadatka je "malo klimavo", jer kroz detalj bi trebali prepoznati bitnu odrednicu koja se može poistovjetiti s cijelom građevinom.
Još je jedna stvar uočljiva, ali u negativnom kontekstu. U fotografiji eksterijera s loše izabranim svjetlom, jasno ste pokazali kako ne bi trebali snimati eksterijer građevine. Ali toga ste niste pridržavali u ostalim snimcima, koji su većinom snimljeni pri takvom svjetlu.
Pošto su ove fotografije pripremni radovi, koji dokazuju vaše razumijevanje i uočavanje problema, tako i način rješavanja istih, možete ih priložiti kao dio praktičnog rada u Tehnikama snimanja. Za kompletiranje ovog, prvog dijela rada, nedostaje vam još jedan snimak koji pokazuje način rješavanje problema pokretnih objekata.
jć
P.S. Možete li mi poslati fotografije: 4, 5, 6, 8 i 9 u originalnoj veličini. Koristio bih ih kao ilustrativne primjere na predavanjima, ako se slažete.
-
Mogu li ovi igraci-setaci pokazati nacin rjesavanja problema pokretnih objekata?
-
Snimak je napravljen s prevelike udaljenosti tako da je motiv neizražajan, a efekt pokretne neoštrine jedva vidljiv. Arhitektonski objekt bi trebao biti izražajan i prepoznatljiv motiv, a efekt pokretne neoštrine kod pomičnih objekata dostatno uočljiv.
Fotografiju ne mogu prihvatiti kao dio vježbe.
jć
-
Nacin rjesavanja problema pokretnih objekata..ponovljen.
-
Uzorno.
Arhitektura je dovoljno izražajna, kao i efekt koji nagovještava način rješavanja problema.
Fotografiju prihvaćam kao dio vježbe.
jć
P.S. Zamolit ću vas veći fajl (možete ga donijeti na ispit) koji bih koristio za predavanja, ako se slažete.