Tehnološke vježbe 2 > Tehnološke vježbe 2

3. Što je to fotografija

(1/2) > >>

Dea Roščić:
Poštovani profesore,

u privitku se nalaze fotografije koje prikazuju razliku između informativnog i emotivnog pristupa u fotografiji.
a) prostor "svijet oko nas", s tri izreza
b) informativna fotografija odabranog objekta s izreza pod "a"
c) povećana fotografija s izrezom koju prikazuje fotografija pod "d"
d) emotivna fotografija pod "b", koja prikazuje povećani izrez s fotografije pod "c"
e) fotografija koja govori "to je lijepo"

Joško Ćurković:
Fotografije pokazuju da ste vježbu ispravno razumjeli i promišljeno pristupili njenoj izradi. Malu nedoumicu imam kod treće, odnosno četvrte fotografije, pa ću vas zamoliti za vaš komentar u vezi toga. Naime, treća fotografija je puni format četvrte slike, koja se izvodi iz treće korištenjem izreza. Taj izrez bi trebao predstavljati samo pedantno određen format slike u postprodukcijskom procesu. Kako je četvrta fotografija u sadržajnom smislu potpuno različita od treće, zanima me da li ste od početka imali namjeru napraviti četvrtu sliku na ovaj način ili ste do rješenja za tu fotografiju došli naknadno?

Dea Roščić:
Ideja za treću i četvrtu fotografiju je u početku bila skroz drugačija. Htjela sam iskoristiti sjene i fotografirati s bočne strane. Ali s obzirom na to da je objekt fotografiranu u podne, bilo je previše svjetla. Četvrta fotografija je došla kao druga ideja, pa sam prema njoj napravila povećani snimak pod "c".

Joško Ćurković:
Posebno me zanima vaše objašnjenje dijela slike kojeg sam uokvirio. Koja je svrha te svjetline na lijevoj strani?

Dea Roščić:
Svrha svjetline je kontrast tamnim tonovima koji na taj način više naglašavaju dubinu objekta.

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju