Tehnike snimanja > Tehnike snimanja

1/1 Tehnike snimanja-IG

(1/2) > >>

Ivo Guic:
Profesore, prilažem fotografije za konzultacije.

Ivo Guic:
2. dio

Joško Ćurković:
Fotografije koje ste priložili u dva gornja posta, uglavnom zorno odgovaraju na tražene motive.
Za fotografiju detalja izabrao bih prvi snimak, jer je u njemu, donekle sadržana ideja arhitekture cijelog objekta. Dva preostala snimka su izdvojeni detalji kiparskih objekata ugrađenih u građevinu. U usporedbi s drugim zadacima, rješenje ovog zadatka je "malo klimavo", jer kroz detalj bi trebali prepoznati bitnu odrednicu koja se može poistovjetiti s cijelom građevinom.
Još je jedna stvar uočljiva, ali u negativnom kontekstu. U fotografiji eksterijera s loše izabranim svjetlom, jasno ste pokazali kako ne bi trebali snimati eksterijer građevine. Ali toga ste niste pridržavali u ostalim snimcima, koji su većinom snimljeni pri takvom svjetlu.

Pošto su ove fotografije pripremni radovi, koji dokazuju vaše razumijevanje i uočavanje problema, tako i način rješavanja istih, možete ih priložiti kao dio praktičnog rada u Tehnikama snimanja. Za kompletiranje ovog, prvog dijela rada, nedostaje vam još jedan snimak koji pokazuje način rješavanje problema pokretnih objekata.



P.S. Možete li mi poslati fotografije: 4, 5, 6, 8 i 9 u originalnoj veličini. Koristio bih ih kao ilustrativne primjere na predavanjima, ako se slažete.

Ivo Guic:
Mogu li ovi igraci-setaci pokazati nacin rjesavanja problema pokretnih objekata?

Joško Ćurković:
Snimak je napravljen s prevelike udaljenosti tako da je motiv neizražajan, a efekt pokretne neoštrine jedva vidljiv. Arhitektonski objekt bi trebao biti izražajan i prepoznatljiv motiv, a efekt pokretne neoštrine kod pomičnih objekata dostatno uočljiv.

Fotografiju ne mogu prihvatiti kao dio vježbe.

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju