Autor Tema: Prospekt-IG  (Posjeta: 3240 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Ivo Guic

  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 22
Prospekt-IG
« u: Studeni 21, 2014, 05:12:54 poslijepodne »
Pozdrav profesore,

evo prospekt za konzultacije.

Joško Ćurković

  • Administrator
  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 551
    • Fotografija - Joško Ćurković
Odg: Prospekt-IG
« Odgovori #1 u: Studeni 22, 2014, 09:46:51 prijepodne »
Fotografije u ovom prospektu bi trebale opisati eksterijer i interijer građevine.
Naglasak je na snimcima koji dočaravaju volumen građevine u prostoru, njen oblik, položaj u okolišu, kao i teksturu materijala. Ako građevina nije samostalan objekt, trebalo bi iz snimka biti vidljivo čega je ona dio.
Fotografije interijera bi, u prvom redu, trebale pokazati prostor. Veličinu i oblik prostorija. Ako je potrebno, a potrebno je često, treba napraviti spajanje snimaka i potrebne korekcije nastale izobličavanjem.
Fotografije detalja, koje su u ovom prospektu vrlo prisutne, nisu nužne. Koristite ih, jedino, kao eventualni dodatak u grafičkom oblikovanju prospekta i to vrlo decentno. Kao motiv, kod tog tipa fotografija, koristite emocionalni fotografski jezik. Izbjegavajte banalne poruke.
Veličina fonta na naslovnoj stranici je prevelika, tiče se to broja telefona i web adrese.
I na kraju, format prospekta koji ste napravili, nije onaj koji se traži.
Tehnički detalji su ovi:
- veličina stranice je A4 vertikalno (x 8 stranica)
- rezolucija je 300 piksela po inču
- color model je RGB / 8 bitni
- veličina fonta u tekstu je najviše 12 točaka (naslovi, podnaslovi, tekst na koricama i sl. mogu biti veći).
Vi ste radili format koji je otprilike 1/3 stranice A4 (210mm x 100mm).

Snimanje i oblikovanje prospekta trebate ponoviti!



P.S. Ako nisam bio do kraja razumljiv u objašnjenju, slobodno postavite ovdje pitanje. Pošto se radi o relativno većem snimanju, ne bi ste ga trebali obaviti, ako niste na čistu sa svim detaljima.
« Zadnja izmjena: Studeni 22, 2014, 10:08:18 prijepodne od Joško Ćurković »

Ivo Guic

  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 22
Odg: Prospekt-IG
« Odgovori #2 u: Studeni 23, 2014, 07:18:19 poslijepodne »
Koliko fotografija trebaju sadržavat unutrašnje stranice prospekta?

Joško Ćurković

  • Administrator
  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 551
    • Fotografija - Joško Ćurković
Odg: Prospekt-IG
« Odgovori #3 u: Studeni 24, 2014, 09:11:45 prijepodne »
Nema određenog minimuma, već se trebate voditi mišlju da pri grafičkom oblikovanju prospekta prostor namijenjen fotografijama bude vidljivo dominantan nad tekstom. Računa trebate povesti i o sveobuhvatnom prikazu prostora, pa fotografije trebaju jasno prikazati eksterijer i interijer u svim bitnim dijelovima.


Ivo Guic

  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 22
Odg: Prospekt-IG
« Odgovori #4 u: Veljača 27, 2015, 12:01:49 poslijepodne »
Evo popravljena verzija prospekta za konzultacije.

Joško Ćurković

  • Administrator
  • Istaknuti član
  • *****
  • Postova: 551
    • Fotografija - Joško Ćurković
Odg: Prospekt-IG
« Odgovori #5 u: Veljača 28, 2015, 10:18:53 prijepodne »
Specifičnost ovog apartmanskog smještaja u staroj gradskoj jezgri je vidljiva i dovoljno istaknuta na fotografijama postavljenim u prospekt.
Kako se ne radi o samostojećoj zgradi s okolišem, već o dijelu kuće, koja je opet dio kuća u nizu vezanim pročeljem, snimanje eksterijera bitno je suženo. Ograničeni prostor je primjetan i kod snimaka interijera. U takvoj situaciji, smatram da je prikazani prostor dovoljno informativno obrađen.
Oblikovanje stranica je napravljeno s određenom logikom, tekst je poravnat, te uredno posložen.
Imao bih samo dvije manje zamjerke, koje bi trebalo popraviti:
1. Količina teksta je prevelika u odnosu na fotografije na duplericama. Predlažem da snimite kupatila, koliko vam to tehnika kojom raspolažete dozvoljava, te da fotografije širine jedne kolumne postavite na svaku duplericu. Na isti način kako ste napravili s manjim snimkama stola, odnosno kauča.
2. Umjesto komande "Left align tekst" (plavi tekst) koristite komandu "Justify last left" (crni tekst), kako je prikazano na donjoj fotografiji. Tako će tekst, pa i cijeli prospekt, djelovati urednije.